Specjalista ds. zamówień z j. czeskim

Umowa o pracę
Skawina
Dodane 4 lata dni temu

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • obsługa zamówień ze sklepu internetowego 
  • udzielanie informacji mailowo oraz telefonicznie klientom 
  • przygotowywanie poprawnych opisów produktów oferowanych przez firmę
  • przygotowywanie i pomoc w wystawianiu ofert na portalach aukcyjnych i sklepie internetowym
  • pomoc w  aktualizacji cen, opisów i zdjęć oferowanych produktów
  • uzupełnianie parametrów technicznych produktów

Wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
  • znajomość portali sprzedażowych 
  • biegła obsługa komputera 
  • znajomość języka czeskiego umożliwiająca komunikację mailową oraz telefoniczną z klientami
  • dokładność w działaniu, sumienność
  • samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie
  • umiejętności pracy w zespole oraz wysoka kultura osobista

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szanse rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • pracę w dynamicznym środowisku i zgranym, zmotywowanym zespole
  • Umowa o pracę

Cechy oferty pracy

StanowiskoSpecjalista
Miejsce pracySkawina

Aplikuj online